ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ (ΠΕΛΑΤΕΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ COVID-19

  • Τηρούμε αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν ή επισκέφθηκαν το κατάλυμα  όπως: όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail), ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων. Δίνουμε πολλή προσοχή στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και  ενημερώνουμε όλους τους επισκέπτες ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας. Δεσμευόμαστε για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και συμφωνούμε με τη νέα Ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR). Θα χρειαστούμε όμως την ευγενική συγκατάθεσή σας για τη διατήρηση αυτών σεβόμενοι τα έκτακτα μέτρα που αφορούν την πρόληψη και έγκαιρη επέμβαση σε περίπτωση εντοπισμού κρούσματος ασθενούς με COVID -19.
  • Υπάρχουν νέα μέτρα και πολιτικές του καταλύματος περί λήψης αυξημένων μέτρων υγιεινής.
  • Ενδεχόμενες αλλαγές σε ωράρια λειτουργίας κοινόχρηστων χώρων.
  • Τροποποίηση της ώρας check-in στις 15:00 και check-out στις 11:00. Η μεταβολή αυτή της χρονικής διάρκειας που μεσολαβεί μεταξύ check in και check out είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ότι μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται και απολυμαίνεται επιμελώς, καθώς και ότι ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.
  • Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.
  • Συνιστάται  η ενημέρωση και προγραμματισμός της ώρας άφιξης σε συνεργασία με την Reception για την αποφυγή συνωστισμού εκεί και περαιτέρω ταλαιπωρίας όλων των επισκεπτών.
  • Χρειάζεται να έχουν πρόχειρα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα που χρειάζονται για το check in
  • Υπάρχει κατάλληλη σήμανση για αποφυγή συνωστισμού κατά το check-in/check-out – τήρηση αποστάσεων.
  • Υπάρχει δυνατότητα για χρήση ηλεκτρονικών εναλλακτικών μεθόδων και εφαρμογών για το check-in/check out και όλων των λοιπών επικοινωνιών που αφορούν υπηρεσίες του Ξενοδοχείου, Bar, φαγητό, ταξί κλπ. Επίσης οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές Messenger/ Facebook για επικοινωνία με  Mirabelle Hotel Reception (μέσω προσωπικών τηλεφώνων ή χρήση tablet  που μπορούν να απολυμανθούν μετά από κάθε χρήση) .Μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν QR CODE για να έχουν ψηφιακή πληροφόρηση σε θέματα COVID, Πληροφορίες του Νησιού και του ξενοδοχείου για υπηρεσίες και τιμοκατάλογους.
  • Υπάρχει δυνατότητα για  ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής και ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων.
  • Απολύμανση των καρτών- κλειδιών κατά την παράδοση τους από πελάτη που αναχωρεί από το κατάλυμα αλλά και κατά την παραλαβή τους από νέο επισκέπτη.
  • Συνιστούμε την εκδήλωση επιθυμίας των πελατών μας για Μη συχνό καθαρισμό του δωματίου τους κατά τη διάρκεια της διαμονής προς την αποφυγή επαφής εργαζομένων καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση.
  • Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών,  παρά μόνο κατόπιν αιτήματος.
  • Υπάρχουν έντυπα ενημέρωσης για όλα τα απαραίτητα μέτρα που έχουν παρθεί για την πρόληψη και αντιμετώπιση πιθανού κρούσματος COVID-19 σε όλα τα διαθέσιμα μέσα εντός του καταλύματος π.χ. σε τηλεοράσεις κοινόχρηστων χώρων και δωματίων, σήμανση προ της εισόδου στους επιμέρους κοινόχρηστους χώρους.
  • Το MIRABELLE HOTEL έχει συνάψει σύμβαση συνεργασίας με το Αξιόπιστο Ιατρικό όμιλο ιατρείων και κλινικών στην περιοχή μας «ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ – ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και τον διακριτικό τίτλο «Α. ΒΕ -ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Μ.Ι.Κ.Ε», που εδρεύει στη δημοτική ενότητα Λαγανά του Δήμο Ζακύνθου της Περιφερειακής Ενότητας Ζακύνθου της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, με Α.Φ.Μ. 800564213 Δ.Ο.Υ Ζακύνθου, με αριθμό Γ.Ε.ΜΗ 129557024000. Το ιατρικό προσωπικό είναι ικανό να επέμβει άμεσα για να ελέγξει και να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πιθανό κρούσμα σύμφωνα με αυστηρά τα ιατρικά πρωτόκολλα που ισχύουν.
  • Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε απόσταση 200-500 μέτρων από τα κοντινότερα τοπικά φαρμακεία που βρίσκονται αμφότερα επί της κεντρικής επαρχιακής οδού Αργασίου- Βασιλικού
  • Το ξενοδοχείο μας απέχει 10χλμ περίπου από σύγχρονο και  άρτια εξοπλισμένο Δημόσιο Νοσοκομείο της Ζακύνθου για όλες τις ειδικότητες και για τον COVID-19 ειδικότερα.
  • Ακολουθούμε ενισχυμένα μέτρα καθαρισμού και απολύμανσης σε χώρους και επιφάνειες κατά την εξέλιξη της πανδημίας του COVID-19.
  • Ενίσχυση υπηρεσιών υγιεινής σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου» (πχ. πόμολα, διακόπτες ρεύματος, τηλεχειριστήρια τηλεόρασης και κλιματιστικού, ψυγεία, παραθυρόφυλλα, πόρτες).
  • Εφαρμογή πολιτικής διάθεσης δωματίων που έχουν μείνει άδεια σε διάστημα περισσότερο των 24 ωρών σε νεοαφιχθέντες επισκέπτες, εφόσον είναι εφικτό. Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο δωμάτιο, θα ακολουθείται  σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση (πχ. με ατμοκαθαριστή) στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.
  • Χρησιμοποιούμε έγκυρα και πιστοποιημένα καθαριστικά που εξασφαλίζουν απολύμανση και αποστείρωση στα επιτρεπτά για την υγεία όρια.
  • Έχουμε προμηθευτεί με νέο κατάλληλο εξοπλισμό για περαιτέρω απολύμανση όπως ατμοκαθαριστή και λάμπα απολύμανσης εσωτερικών χώρων με UVC, για όλους τους χώρους του ξενοδοχείου.
  • Έχουμε τοποθετήσει νέο σύστημα ασφαλούς και μετρήσιμης χλωρίωσης του δικτύου του νερού όλου του ξενοδοχείου, καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας, προς ενίσχυση της καθαρότητας και απαλλαγής μικροβίων.
  • Καθαρισμός των στρωμάτων μετά από κάθε αναχώρηση πελατών μας με  ειδική ηλεκτρική σκούπα για ακάρεα που με λάμπα UVC  και κάθε είδους άλλα μικρόβια.
  • Έχουμε προχωρήσει σε απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων μαξιλαριών, κλινοσκεπασμάτων και συνιστούμε στους πελάτες μας να μας ζητούν να τους προμηθεύσουμε αν θέλουν κάτι από αυτά.
  • Το Hotel Directory (βιβλίο με πληροφορίες του ξενοδοχείου και του νησιού γενικότερα) απολυμαίνεται επιμελώς σελίδα-σελίδα.
  • Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού.
  • Διεύρυνση χρονικού διαστήματος που θα είναι ανοικτή η αίθουσα του πρωινού  για την εκ περιτροπής προσέλευση των επισκεπτών. Εξετάζεται η πιθανότητα να εισέρχεστε και να αναχωρείτε από  την αίθουσα του πρωινού κατόπιν προεπιλογής συγκεκριμένης διαθέσιμης ώρας που θα συμφωνείτε κατά το check in.
  • Το πρωινό θα προσφέρεται σε μπουφέ (buffet), αλλά θα απαιτούνται ειδικά για την περίσταση μέτρα ώστε να μην υπάρχει επαφή του πελάτη με τα φαγητά και τα σκεύη στο μπουφέ. Tο σερβίρισμα θα γίνεται αποκλειστικά από το προσωπικό.
  • Η σύνθεση του πρωινού θα έχει αναγκαστικές τροποποιήσεις από τη συνήθη σύνθεσή του, που απαιτούνται για την πρόληψη της πανδημίας.
  • Γεύματα  εκτός του πρωινού και Snacks παραδίδονται είτε στο δωμάτιο ή στην πισίνα.
  • Παρέχουμε Τοποθέτηση Αντισηπτικών διαλυμάτων για αντισηψία των χεριών σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους σε σταθερές ή μη συσκευές (πχ. ρεσεψιόν, κοινόχρηστα WC)
  • Θερμή Παράκληση  προς τους ενοίκους για την αποφυγή χρήσης των κοινόχρηστων εγκαταστάσεων σε περίπτωση που αισθάνονται άρρωστοι.
  • Σωστή λειτουργία και συντήρηση συστημάτων χλωρίωσης της πισίνας μας και του υδρομασάζ. Εγκαταστήσαμε νέο σύστημα στην πισίνα αυτόματου και συνεχούς ελέγχου και καταγραφής των επιπέδων του χλωρίου και pH και πλήρωσης αυτού όταν χρειάζεται άμεσα.
  • Ο μέγιστος συνολικός αριθμός των εισερχομένων εντός της πισίνας κάθε στιγμή δεν θα είναι μεγαλύτερος από έναν λουόμενο ανά 5 τετραγωνικά μέτρα επιφάνειας νερού. Στην δική μας πισίνα θα επιτρέπονται γύρω στα 12 άτομα να κάνουν χρήση αυτής ταυτόχρονα.
  • Είναι υποχρεωτικό για τους χρήστες της πισίνας και του υδρομασάζ να κάνουν πρώτα ντους με σαπούνι στις ντουζιέρες και να χρησιμοποιούν αντισηπτικό και μετά να μπαίνουν στην πισίνα.
  • Η διάταξη των καθισμάτων (ξαπλώστρες, καρέκλες, κτλ.) θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε η απόσταση μεταξύ των ακρότερων σημείων των καθισμάτων δύο ατόμων που βρίσκονται σε δύο διαφορετικές ομπρέλες ή δύο ατόμων που διαμένουν σε διαφορετικό δωμάτιο, να είναι τουλάχιστον 2 μέτρα σε κάθε κατεύθυνση.
  • Θα γίνεται χρήση υλικών που επιδέχονται αποτελεσματικής απολύμανσης στα καθίσματα, τα τραπέζια και στους τιμοκαταλόγους. Μετά από κάθε αλλαγή πελατών θα απολυμαίνουμε τα καθίσματα, τα τραπεζάκια, τις ξαπλώστρες, τους τιμοκαταλόγους και κάθε άλλο αντικείμενο το οποίο θα χρησιμοποιήσει ο επόμενος πελάτης.
  • Προσφορά ειδικού προστατευτικού αδιάβροχου μίας χρήσης από κάθε επισκέπτη που θα καλύπτουν το σύνολο της επιφάνειας κάθε ξαπλώστρας.

Υπηρεσία transfer πελατών

  • Παροχή αντισηπτικού από τον οδηγό στους πελάτες
  • Ο οδηγός αποφεύγει τις χειραψίες
  • Ο οδηγός εξασφαλίζει το φυσικό αερισμό του οχήματος
  • Μ.Α.Π για τον οδηγό και καθαρισμός του αυτοκινήτου μετά από κάθε χρήση.
  • Μεταφορά ενός πελάτη μαζί με τον οδηγό και μόνο περισσότερα άτομα επιτρέπονται, όταν χρήζουν ειδικής βοήθειας πχ γονείς με ανήλικα τέκνα

 Λειτουργία  καταστήματος Bar & κοινόχρηστων χώρων

  • Σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για τον  καθαρισμό- απολύμανση των χώρων  και τηρούμενων αποστάσεων μεταξύ πελατών και προσωπικού
  • Σήμανση για υπενθύμιση στους πελάτες να τηρούν αποστάσεις – εφαρμογή μέτρων όπως ταινίες στο δάπεδο, κώνοι ή άλλα μέσα για την τήρηση των αποστάσεων.
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων (σταθερές ή μη συσκευές) για την ξηρή αντισηψία των χεριών
  • Αναδιάταξη επίπλων για αποφυγή συνωστισμού στους κοινόχρηστους χώρους (4 άτομα/10 τ.μ.)
  • Προτρέπουμε τους επισκέπτες μας να παρκάρουν μόνοι τους αντί της χρήσης υπηρεσίας valet. Εάν χρειαστεί η υπηρεσία valet, τότε θα γίνει χρήση Μ.Α.Π. από τον valet.
  • Αποχωρητήρια: τοποθέτηση ενημερωτικής σήμανσης στους χρήστες να αποφεύγουν το συνωστισμό και να εκκενώνουν τις λεκάνες των κοινόχρηστων αποχωρητηρίων με κλειστό το καπάκι για την αποφυγή μετάδοσης μέσω του αερολύματος από την τουαλέτα.
  • Οι νιπτήρες είναι συνεχώς εφοδιασμένοι με σαπούνι, χειροπετσέτες και ποδοκίνητους κάδους για τα απορριμμάτων.

Μέσα Ατομικής Προστασίας του προσωπικού μας

  • Μάσκα και γάντια μιας χρήσης.
  • Υγιεινή χεριών με χρήση αντισηπτικών, συνεχής πλύση με σαπούνι τουλάχιστον 20 δευτερολέπτων,αποφυγή χειραψιών, τήρηση σωματικών αποστάσεων, αποφυγή επαφής των χεριών με το πρόσωπο και εν γένει τήρηση μέτρων προσωπικής και αναπνευστικής υγιεινής.
  • Τήρηση αποστάσεων σε κλειστούς χώρους,την ενθάρρυνση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και της ηλεκτρονικής/ τηλεφωνικής πληροφόρησης με συνεργάτες, προμηθευτές, πελάτες.
  • Εκπαίδευση με πιστοποίηση από το Υπουργείο Τουρισμού και την εποπτεία του Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ) και συνεργαζόμενους φορείς την έγκυρη εκτέλεσή του στα επιμέρους θέματα:
    •  Πηγές και τρόπους μετάδοσης του ιού
    •  Διαδικασίες ενημέρωσης των αρμοδίων του καταλύματος και των ίδιων των πελατών
    • Μεθόδους και επικοινωνιακή προσέγγιση των επισκεπτών
    • Συμπεριφορά και ενέργειες σε περίπτωση ασθένειας από το προσωπικό
    • Μεθόδους και πρακτικές καθαρισμών και απολύμανσης των εντοπισμένων σημείων με βάση την επικινδυνότητα και την πιθανότητα μετάδοσης της ασθένειας
    • Τήρηση των βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του COVID-19

Αναλυτικά:

  • Τεχνικές πλυσίματος χεριών, την ορθή χρήση των ΜΑΠ, την αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού, την κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων,ακολουθούμενες διαδικασίες για τη διαχείριση ύποπτου κρούσματος,για την παροχή βοήθειας,για τα υγειονομικά πρωτόκολλα των τουριστικών καταλυμάτων.
  • Τοποθέτηση ειδικών διαφανών διαχωριστικών πετασμάτων μεταξύ του προσωπικού της υποδοχής, του Bar, του πρωινού και των επισκεπτών του ξενοδοχείου μας (plexiglass ή άλλο ομοιογενές υλικό επαρκούς πάχους και ανθεκτικότητας)
  • Μέλος του προσωπικού που παρουσιάσει συμπτώματα σχετικά με την ασθένεια μένει στο σπίτι και επανέρχεται στην εργασία εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική. Επίσης, εφόσον έρθει σε επαφή με κρούσμα οφείλει να μείνει στο σπίτι. Στις παραπάνω περιπτώσεις ο εργαζόμενος ειδοποιεί τον υπεύθυνο για την εφαρμογή του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος του καταλύματος.
  • Στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης, το προσωπικό θερμο μετριέται κάθε πρωί. Ενδελεχής έλεγχος του προσωπικού μπορεί να ακολουθήσει συναρτήσει της επιδημιολογικής εικόνας της τοπικής κοινότητας/περιοχής.

Μέτρα προστασίας για τη Χρήση κλιματιστικών μονάδων

  • Έχουν γίνει εργασίες καθαρισμού, αντικατάστασης και συντήρησης όλων των φίλτρων με νέα πιο αναβαθμισμένα φίλτρα Ενεργού Άνθρακα. Οι εργασίες έγιναν με χρήση και λήψη όλων των προστατευτικών μέτρων (ατομική προστασία, αερισμός χώρου, ασφαλής αποκομιδή των φίλτρων που αντικαθίστανται) συμπεριλαμβανομένης της αναπνευστικής προστασίας. Η αντικατάσταση των φίλτρων έγινε σύμφωνα με την κανονική διαδικασία σύμφωνα για την προγραμματισμένη συντήρηση.
  • Όλα τα δωμάτιά μας έχουν πολύ καλή μόνωση και παραμένουν δροσερά ακόμη και σε υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.
  • Επίσης κατά την διάρκεια του ημερήσιου καθαρισμού των δωματίων, το προσωπικό μας αερίζει με φυσικό τρόπο τα δωμάτια και αφήνει στο τέλος ανοιχτά παράθυρα σε ανάκλιση, ώστε να συνεχίζεται η φυσική κυκλοφορία του αερισμού του δωματίου με καθαρό και φρέσκο αέρα.
  • Λαμβάνουμε μέριμνα για τον συνεχή και τουλάχιστον συστηματικό φυσικό αερισμό όλων των εσωτερικών χώρων του ξενοδοχείου μας, μέσω ανοιγμάτων (παράθυρα, εξωτερικές θύρες) ακόμη και με παράλληλη χρήση κλιματιστικών μηχανημάτων.
  • Ιεραρχόντας την κρισιμότητα της επιδημίας και ενάντια στην γενικότερη προσπάθεια και πολιτική μας για Οικολογική Συνείδηση & Συνεισφορά έχετε την δυνατότητα να χρησιμοποιείτε το κλιματιστικό και με ανοιχτά παράθυρα & πόρτες παρά το αρνητικό οικολογικό αποτύπωμα που έχει αυτή η πράξη.
  • Προτείνουμε όπου και όταν είναι εφικτό τη ΜΗ χρήση του κλιματιστικού στο δωμάτιό σας στα πλαίσια της ατομικής κοινωνικής ευθύνης και ενίσχυσης των μέτρων ασφαλείας από μέρους σας που μπορείτε να πάρετε οι ίδιοι. Ανοίξτε το παράθυρο και την πόρτα του δωματίου σας και αφήστε τον φυσικό αερισμό να δροσίσει το δωμάτιό σας.
  • Σύσταση στους χρήστες του κτιρίου να εκκενώνουν τις λεκάνες αποχωρητηρίου με κλειστό το καπάκι. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκεται ο περιορισμός της μετάδοσης μέσω του αερολύματος από την τουαλέτα κατά τη στιγμή της εκκένωσης.